Er du nysgjerrig på utdanningene som gir deg et hav av muligheter?

Prosjektet LæreriNord har den 29. mars klokken 18.00-20.00 møte om lærerutdanningene og du er invitert til oss på Værøy skole.

Prosjektet LæreriNord har den 29. mars klokken 18.00-20.00 møte på Teams om lærerutdanningene og du er invitert til oss på Værøy skole. Hovedmålet med LæreriNord-møtet er at Nord universitet, kommunene og lokalsamfunnet her på Værøy skal se på hvordan vi kan jobbe sammen for å motivere og øke rekrutteringen til læreryrket og lærerutdanningene.

Du får:

• Får høre om hva din kommune kan tilby innbyggere som velger å ta grunnskole- eller barnehagelærerutdanning
  • God og nyttig informasjon om lærerutdanningene og læreryrket fra Nord universitet
  • Får vite mer om hva en lærer tjener, og hvor mye studielån du kan få slettet for å ta lærerutdanning
  • Få stille spørsmål du har til kommunene eller Nord universitet
  • Enkel bevertning

Påmelding gjøres til rektor Eirin Haugseth Christensen, ta kontakt med henne på tlf: 924 44 448.

Vi håper at nettopp DU melder deg på 😊.