Erkjentlighetsgave

Desember er måneden da vi gjerne gjør litt mer ut av hverdagen enn ellers. Dette var også tilfelle 16. og 17.desember da ordfører inviterte til førjulsstund på Kommunehuset for alle ansatte i kommunen.

I den forbindelse benyttet ordfører anledningen til å hedre alle de som har lang tjenestetid i Værøy kommune og det ble det utdelt erkjentlighetsgaver for dem som hadde vært ansatt i 15, 20 og 30 år.

Ordfører takket alle ansatte for den innsatsen som de har gjort for Værøy kommune. Samtidig ble det understreket hvor viktig det er å ha den verdien, som ligger i lang fartstid.

Disse fikk overrakt en gave:
15 år: Astrid Larsen, Lisbeth Torstensen, Hilde Rønning, Elin Olsen og Rita Adolfsen.

20 år: Eirin Røstgård og Olaug Torstensen.

30 år: Inghild Thomassen, Bente Andreassen, Ingvild Stordal, Anne-Margrethe Ofte Arntsen, Turid Johansen, Mariann Eikseth og Olaug Håndstad.

Klikk for stort bilde