Erkjentlighetsgaver 2020

Desember er måneden da vi gjerne gjør litt mer ut av hverdagen enn ellers. Dette var også tilfelle 14. desember da ordfører og rådmann  inviterte til førjulsstund på Kommunehuset. Anledningen gjaldt utdeling av erkjentlighetsgaver for dem som hadde vært ansatt i 15, 20, 25 og 30 år i Værøy kommune. I tillegg ble tre av våre ansatte som har startet pensjonisttilværelsen hedret for lang og tro tjenestetid i Værøy kommune.

Ordfører takket alle ansatte for den innsatsen som de har gjort for Værøy kommune. Samtidig ble det understreket hvor viktig det er å ha den verdien, som ligger i lang fartstid.

Disse fikk overrakt en gave

15 år: Solveig Christensen og Maggy Comez.
20 år: Turid Arnesen.
25 år: Bodil Eilertsen.
30 år: Ann Kristin Olsen.
Ansatte som har gått av med pensjon: Mariann Eikseth, Anne Turid Myklebust og Bodil Eilertsen.