Feiing og tilsyn i Værøy den 1.-3. juli 2019

Salten Brann gjennomfører første runde av tilsyn med fyringsanlegg og andre brannforebyggende aktiviteter i Værøy kommune.

Tilsyn med fyringsanlegg
Alle boliger og fritidsboliger med fyringsanlegg som brukes til oppvarming skal ha tilsyn med fyringsanlegg. Røykløp og røykkanaler feies ved behov.

Fra 1.-3. juli gjennomfører Salten Brann første runde med feiing og tilsyn av fyringsanlegg i Værøy kommune.
Ta kontakt med Salten Brann for å gjøre avtale. De som ikke gjør avtale på forhånd oppfordres til å være hjemme eller på annen måte gjør fyringsanlegget tilgjengelig for tilsyn i denne perioden. Får du ikke besøk av oss denne gangen vil du få tilbud om feiing og tilsyn i august - september.

Klikk her for å kontakte personer ved Salten Brann IKS
- For avtale om tilsyn med fyringsanlegg
- Andre brannforebyggende aktiviteter

Bildet er tatt av Steven Helmis fra Pixabay