Hege Tangen Christensen er tilsatt som rådmann i Værøy kommune

Kommunestyret godkjente 10. januar arbeidsavtalen til Hege Christensen, og hun er nå ansatt som rådmann i Værøy kommune.
Hege Christensen har vært assisterende rådmann i kommunen i 6 år før hun ble  konstituert som rådmann i desember 2017.

«Nå gleder jeg meg til å ta fatt på oppgavene som ligger og venter.
Vi har mange spennende prosjekter på gang i Værøy kommune, og jeg ser fram til å lede en organisasjon i stor utvikling.
Jeg mener at min bakgrunn som assisterende rådmann, og det siste året som konstituert rådmann er svært nyttig når jeg nå tiltrer stillingen.
Jeg har allerede god oversikt over arbeidsoppgavene, og er godt kjent med politikere, ledere og ansatte».

Ordfører Dagfinn Arntsen er veldig glad for at tilsettingsprosessen er ferdig. «Dette har vært en langvarig prosess som vi omsider har fått en avslutning på. Jeg ønsker på vegne av kommunestyret vår nye rådmann lykke til med arbeidsoppgavene, og ser fram til det videre samarbeidet».