Høring: Forsvarlig byggkvalitet - rapport fra Byggkvalitetutvalget - forslag om endringer i plan- og bygningsloven

Kommunal- og moderniseringsdepartementet sender med dette på høring rapporten "Forsvarlig byggkvalitet – kompetanse, kontroll og seriøsitet". Rapporten er utarbeidet av et offentlig ekspertutvalg, og ble overlevert kommunal- og moderniseringsministeren 5. februar 2020

Høringssaken med utvalgets rapport og oversikt over høringsinstanser er elektronisk tilgjengelig på tilgjengelig på www.regjeringen.no/id2691077.

Høringsuttalelser skal avgis elektronisk. Dette gjøres under "send inn høringssvar" i lenken over.

Frist for å sende inn høringssvar er 2. juni 2020.

Alle kan avgi høringsuttalelse. Vi minner om at høringsuttalelser er offentlige etter offentleglova og blir publisert på regjeringen.no.