Vi vil informere om at kommunen ikke har ansvar for treverk eller annet avfall som blir hensatt på denne tomten.

Det har tidligere vært en praksis at innbyggere kunne legge treverk her, og at kommunen brente dette i forbindelse med solsnu og sankthansbål. Denne ordningen er nå avviklet, Værøy kommune har ikke lenger en ordning der området benyttes som leveringssted for treverk eller annet avfall.
Vi gjør også oppmerksom på at området ikke eies av kommunen. Vi ber derfor alle om å benytte godkjente mottaksordninger for avfall og ikke etterlate materialer eller søppel på tomten.
Takk for at du bidrar til å holde området ryddig.