Nye ansatte ved sykehjemmet og hjemmetjenesten i Værøy kommune!

Vi ønsker nye krefter velkommen, og håper de vil trives her sammen med oss.

Tom Viktor Torstensen - Avdelingsleder sykehjem og hjemmetjeneste

Jeg er 42 år og kommer fra Værøy. Etter å ha bodd noen år i Ramberg, Bodø og Trondheim, flyttet jeg tilbake til Værøy i 2007.

Jeg har samboer og 4 barn, hvorav 3 fremdeles bor hos meg på Værøy.

På videregående gikk jeg både allmennfag og kokk, har yrkeserfaring innenfor kokkeyrket, barnehage og senere helse. Jeg var ferdig utdannet sykepleier i 2005 og har siden jobbet innenfor både sykehus, vikarbyrå og kommunehelsetjenesten. I Trondheim jobbet jeg ved demensavdeling, og har siden hatt stor interesse for dette. Jeg har i den senere tid vært leder for demensteamet på Værøy og har også opparbeidet meg kompetanse på fagfeltet. I min jobb som sykepleier på Værøy har jeg tidligere steppet inn som vikarierende avdelingsleder ved flere anledninger, det føltes da naturlig å søke på denne stillingen da denne ble ledig. Jeg startet offisielt i stillingen 1 oktober 2020

Som leder for sykehjem og hjemmetjenesten ser jeg frem til å videreutvikle tjenestene til det beste for våre brukere og pasienter, skape et godt miljø å jobbe i, samt skape gode relasjoner og godt samarbeid med både pasienter og pårørende.

Wenche Evensen - Sykepleier sykehjem og hjemmetjeneste

Jeg er 36 år og kommer fra Sigerfjord i Vesterålen. Etter endt videregående flyttet jeg til Tromsø, hvor jeg har studert økonomi og administrasjon, og senere sykepleie. Jeg var ferdig utdannet sykepleier i 2010. Min sykepleiererfaring har jeg fra Gastrokirurgisk avd. ved UNN Tromsø, hvor jeg jobbet i 9 år. Er vant til å jobbe med kritisk syke pasienter, noe jeg anser som en fordel på Værøy, sentralt midt i havet. Etter 15 år i Tromsø pakket jeg sammen og flyttet til Værøy i august 2019. Jeg er samboer med Tom Viktor og har 4 bonusbarn.

Har jobbet som vikar i kommunen fra august 2019 og frem til nå. Jeg tiltrer i fast stilling ved sykehjemmet januar 2021.