Tømming av septiktanker starter 28. juni

(Oppdatert 27.05 - Uke 26, og tømmingen, starter altså 28. juni, ikke 05.) Pågår i uke 26, 27 og 28

Stoklands AS står for tømmingen. Metoden er som ved forrige tømming der man tar med seg tørrstoffet og pumper vesken tilbake i tanken.

Værøy kommune har registrert alle Septiktanker og din tank er i denne listen hvis du har dette på faktura for kommunale avgifter.

Har du tank, men er usikker på om den er registrert hos oss må du ta kontakt med oss.

Merking og lokk

Stoklands må vite hvor tanken er. Marker dette ved å sette en brøytestikke/pinne der tankåpning er.

Gi beskjed om tanklokket ikke kan åpnes ved hjelp av håndmakt. Da vil vi gjøre avtale om dato og time slik at du kan få åpnet og lukket og unngår at åpningen står åpen over lengre tid.

Tenk sikkerhet i forhold hvis tanken står uten lokk.
Hvis du har en tank av eldre årgang må det sjekkes at lokk er egnet for åpning/lukking. Stoklands har ikke ansvar for skader på lokket.

Ove Lorentzen
Teknisk sjef