HØRING - RULLERING AV KOMMUNEDELPLANER

• Plan for fysisk aktivitet og naturopplevelse
  • Plan for reiseliv
  • Plan for kulturminner

Rullering innebærer at planenes handlingsdel/prioritering skal oppdateres og at man kan foreslå endringer når det gjelder hva man ønsker skal prioriteres videre.

Vi ønsker derfor innspill før forslag til rullering vedtas av kommunestyre i november. Gjennomførte tiltak/pågående arbeider etter at planene ble vedtatt 2020-2021 er ikke med i planene som kan lastes ned fra hjemmesiden eller leses ved henvendelse til servicetorget eller biblioteket. Det er kun handlingsdelen som skal rulleres.

Eventuelle merknader til planforslaget sendes på mail til Værøy kommune v/kulturkontoret: erling.skarv.johansen@varoy.kommune.no innen 23.09.22

Merknader/forslag kan også leveres skriftlig på servicetorget.

Værøy kommune/kulturkontoret 30.08.2022

Erling Skarv Johansen/kulturkonsulent

Høring kulturminneplan (DOCX, 19 kB)             KULTURMINNEPLAN VÆRØY (PDF, 4 MB)

Høring reiselivsplan (DOCX, 19 kB)                    REISELIVSPLAN 2021-2025 (PDF, 5 MB)